Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

New projects - Καινούργια πλεκτά


It is so cold this days that I desided to knit a pair of legwarmers for my daughter, Rosa. I chose the Himalaya 100% wool, because I like the striping colours. And they will be warm too!!

Κάνει τόσο κρύο αυτές τις μέρες, που αποφάσισα να πλέξω ένα ζευγάρι γκέτες για την κόρη μου, τη Ρόζα. Διάλεξα το μαλλί Himalaya, επειδή μου αρέσουν τα χρώματά του και γιατί θα είναι σίγουρα ζεστές!



I also knitted a cap -with the same yarn and a different colourway- improvising the pattern.




Με το ίδιο νήμα -σε άλλο χρώμα- έπλεξα κι ένα σκουφάκι με πλεξίδες, αυτοσχεδιάζοντας πάντα.



Όταν κανει κρύο, τρελαίνομαι να πλέκω!!! Και φαντάζομαι δεν είμαι η μόνη!

10 σχόλια:

Blogger είπε...

poly omorfa ola!!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Anamenoume tis exelixeis!!! To skoufi, teleio!

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Όμορφα χρώματα και όμορφη πλέξη. Άσχετο.... ποιο είναι το μεγαλύτερο μέγεθος σε βελόνες πλεξίματος;

Sophie είπε...

Καλώς σε βρήκα Βασιλική στο σπιτάκι σου είναι υπέροχο!!Μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου και θα σε παρακολουθώ!!!Φιλάκια και θα τα λέμε!!!

Vassiliki είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και την ενθάρρυνση, κορίτσια. Είναι σημαντικό να μη νιώθεις μόνος όταν έχεις ένα πάθος, να μπορείς να το μοιράζεσαι με άλλους... Σόφη, χαίρομαι που σου αρέσει το σπιτάκι μου, αν και το δικό σου είναι ακόμα πιο "παραδεισένιο"... Σας φιλώ όλες!

Vassiliki είπε...

Μμμμ... Το μεγαλύτερο μέγεθος σε βελόνες πλεξίματος που έχω χρησιμοποιήσει εγώ είναι το 12, αλλά μπορεί να υπάρχουν και μεγαλύτερες.

Ανώνυμος είπε...

Γκετες!!! πως τις κάνεις; θελω να κανω για τα παιδια... πόσους πόντους περιπου;

Vassiliki είπε...

Λοιπόν, για τις συγκεκριμένες γκέτες, που τις έπλεξα με το Himalaya Yakamoz (ολόμαλλο και χοντρούτσικο) και με 4άρες βελόνες για να είναι σφιχτές κάπως, έβαλα 46 πόντους. Αλλά όλα εξαρτώνται απ' το νήμα, τις βελόνες και το πάχος της γάμπας του παιδιού. Το δικό μου είναι σαν τον... πινόκιο. Ξυλαράκια έχει, όχι πόδια. Οπότε μπορείς να πλέξεις ένα δείγμα με 20 πόντους επί 20 σειρές, να το μετρήσεις, να μετρήσεις και το ποδαράκι για το οποίο προορίζεται και να κάνεις τους υπολογισμούς σου.

Ανώνυμος είπε...

οκ, καταλαβα, απλη μεθοδος των τριών! ευχαριστω

Μαρια είπε...

Μπορειτε να μου πειτε πως θα φτιαξω το σκουφι με τις πλεξουδες?