Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Sea meadow - Θαλασσολίβαδο



The spring is comming, the seaview from my window is beautiful and I can't stop... knittig. So, here there is a spring time shawl, (my first lace shawl design). The wind may be still cold and snow clouds may be travelling across the country, but nothing can kill hope!



Η Άνοιξη έρχεται, η θαλασσινή θέα απ' το παράθυρό μου είναι πανέμορφη κι εγώ δεν μπορώ να σταματήσω να... πλέκω. Να λοιπόν ένα ανοιξιάτικο σάλι (το πρώτο που σχεδίασα μόνη μου). Μπορεί ο άνεμος να είναι ακόμα παγωμένος και σύννεφα γεμάτα χιόνι να διασχίζουν τη χώρα - την ελπίδα τίποτα δεν μπορεί να μας τη στερήσει!

4 σχόλια:

Ελένη είπε...

Ειναι πανεμορφο!!! Γεια στα χερια σου!!!

Annita είπε...

Τέλειο!!! με βελόνες το έπλεξες?!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Βασιλική!!! Βλέπω τώρα το blog σου και τις δημιουργίες σου!!Ένα μεγάλο "ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ!!".. Το συγκεκριμένο σάλι το έχεις πλέξει με βελόνες;;;; Ρωτάω,γιατί ό,τι παρόμοιο σχέδιο έχω βρει,είναι με βελονάκι κι εγώ δεν έχω γίνει ακόμα φίλη με τα...βελονάκια... ;-( εάν είναι λοιπόν με βελόνες,πολύ θα χαιρόμουν να μου έστελνες το πατρόν!το σχέδιο είναι απλώς... ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!! Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!!! Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες!! Γιώτα

Vassiliki είπε...

Ναι, κορίτσια, το συγκεκριμένο σάλι είναι πλεγμένο με βελόνες. Το σχέδιο υπάρχει αλλά είναι κάπως "αδούλευτο" ακόμα, γιατί σε ορισμένα σημεία προχωρούσα αυτοσχεδιάζοντας. Μόλις είναι έτοιμο θα ειδοποιηθείτε. Δε φαντάζεστε πόσο εύκολο είναι!