Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

Απ' τη μακρινή Σκοτία!



Πρόσφατα ο άντρας μου έκανε ένα ταξίδι στη Σκοτία - Εδιμβούργο και Γλασκόβη. Φυσικά, του ζήτησα να μου φέρει κάποια νήματα, κυρίως τουίντ, χειροποίητα, απ' αυτά που τόσο δύσκολα βρίσκει κανείς εδώ και κατά κανόνα σε απλησίαστες τιμές. Και ΜΟΥ ΤΑ ΕΦΕΡΕ. Εκτός των άλλων, του ζήτησα να βγάλει καμιά φωτογραφία από το κατάστημα των νημάτων στο Εδιμβούργο. Είναι το K1 Yarns Knitting Boutique, από τα πιο διάσημα στο είδος του. Κοιτάξτε βιτρίνα! Ζήλεψα πάρα πολύ - το ομολογώ. Τέλος πάντων, μπορεί να μην πήγα η ίδια, αλλά μια "μυρωδιά" την πήρα. Και του έταξα -ως ανταμοιβή- ένα ζεστό ζευγάρι μάλλινες κάλτσες απ' τα χεράκια μου. Να περάσει μόνο ο πανικός των γιορτών που πλησιάζουν, γιατί για την ώρα έχω να πλέξω άπειρες "παραγγελιές" και δώρα για φίλους και γνωστούς. (Πότε πότε έχω την αίσθηση ότι με εκμεταλλεύονται, αλλά η αλήθεια είναι πως κι εγώ την καταβρίσκω να τους ικανοποιώ όλους. Χαίρομαι τόσο πολύ όταν βλέπω τους άλλους να φοράνε τα πλεκτά μου! Τόσο που τελικά σπανίως πλέκω για μένα.... Το παθαίνετε κι εσείς;)

1 σχόλιο:

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Τι καλός που είναι ο σύζυγος. Εβγαλε και φωτό για να κλέψουμε κι εμείς καμιά ματιά!! Μπράβο